5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ik heb een fijne gezellige ervaring gehad bij fairbrows. Top service van Cherine en prachtige wimpers als eind resultaat!

Saloua - bijna 3 jaar geleden
Thaisa - bijna 3 jaar geleden

Hele aardige dame! Ik voelde me heel erg op mn gemak tijdens de behandeling en ze heeft mij advies gegeven over de lashlifting. Zeker van herhaling vatbaar!

Nawal - bijna 3 jaar geleden

Heel goed geholpen en goed naar mijn wensen geluisterd en vervuld:)

Dina - bijna 3 jaar geleden

Zoals bij elke bezoek weer top!! Zeker een aanrader!!! Bedankt en tot gauw!

Naoual - bijna 3 jaar geleden
Souhaila - bijna 3 jaar geleden

Top ervaring bij fairbrows. Cherine gaat super professioneel te werk, nog nooit zo blij geweest met mijn wimpers en wenkbrauwen.

Ouassima - bijna 3 jaar geleden
Rania - bijna 3 jaar geleden

Ik werd heel snel geholpen. De zaak was heel netjes . Was super blij met het eind resultaat.

Hayat - bijna 3 jaar geleden

Zoals altijd heeft Cherine haar werk weer super netjes gedaan. Ook de communicatie over het verzetten van mijn afspraak is heel goed verlopen. Toppertjes de meiden die deze zaak runnen.

Nancy - bijna 3 jaar geleden