Layla
-
bijna 3 jaar geleden
Miryam
-
bijna 3 jaar geleden
Miryam
-
bijna 3 jaar geleden
Net zoals altijd levert ze top werk, allahoema bareek❤️
Souhailla
-
bijna 3 jaar geleden
Kreeg super goed advies, en heeft mij goede raad gegeven voor de volgende afspraak. Love the eind resultaat zeker terug komen!
Warda
-
bijna 3 jaar geleden
Toppertje!
Amal
-
bijna 3 jaar geleden
Zoals altijd tevreden🤍
Khadija
-
bijna 3 jaar geleden
Zeinab
-
bijna 3 jaar geleden
Ik had voor de eerste keer een wimperlift geboekt. Ik ben erg blij met het resultaat. Ondanks dat ik van mezelf fijne wimpers heb, zie je echt verschil. Daarnaast was ze super aardig en voorzichtig. Tijdens de hele behandeling voelde ik me fijn.
Maud
-
bijna 3 jaar geleden
Chirine is echt een lieverd, voelde me meteen thuis.. De lashlift is kei mooi, sta er echt versteld van. Perfecte lashlift en top service! Ik kom snel weer terug, heb mijn vaste plekje gevonden. Dankjewel schat!
Soumeya
-
bijna 3 jaar geleden