5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Het resultaat heel mooi geworden ik blijf sws terug komen

Jikke - bijna 3 jaar geleden

Super fijn om weer terug te zijn. mijn tweede afspraak en weer helemaal tevreden! Dank jullie wel lieve Cherine & Hafsa voor de behandeling ! Echt een team samen.

Fatima - bijna 3 jaar geleden

Topper Hafsa. Super mooi resultaat en neemt haar tijd. Thankyou ❤️❤️❤️

Imane - bijna 3 jaar geleden

Super geholpen en erg tevreden met me wenkbrauwen en lashlift.

Karima - bijna 3 jaar geleden

Best of the best

Yasmin - bijna 3 jaar geleden
Selina - bijna 3 jaar geleden

Het is altijd fijn om in de salon te komen en met perfecte wenkbrauwen eruit te gaan. Toppers deze meiden!

Nancy - bijna 3 jaar geleden

Hafsa en Cheyenne super grappige leuke dames, ik heb de lashlift full laten doen en ben er super tevreden mee! Dankjewel ladies tot snel! Mijn wimpers zijn gedaan door Hafsa, gouden handjes heeft ze!

Songul - bijna 3 jaar geleden

Hafsa & Cherine 🤍

Fairbrows
Meryam - bijna 3 jaar geleden

Dankjewel lieverd ik ben egt blij met minwenkbrauw

Nihad - bijna 3 jaar geleden