Het resultaat heel mooi geworden ik blijf sws terug komen
Jikke
-
bijna 3 jaar geleden
Super fijn om weer terug te zijn. mijn tweede afspraak en weer helemaal tevreden! Dank jullie wel lieve Cherine & Hafsa voor de behandeling ! Echt een team samen.
Fatima
-
bijna 3 jaar geleden
Topper Hafsa. Super mooi resultaat en neemt haar tijd. Thankyou ❤️❤️❤️
Imane
-
bijna 3 jaar geleden
Super geholpen en erg tevreden met me wenkbrauwen en lashlift.
Karima
-
bijna 3 jaar geleden
Best of the best
Yasmin
-
bijna 3 jaar geleden
Selina
-
bijna 3 jaar geleden
Het is altijd fijn om in de salon te komen en met perfecte wenkbrauwen eruit te gaan. Toppers deze meiden!
Nancy
-
bijna 3 jaar geleden
Hafsa en Cheyenne super grappige leuke dames, ik heb de lashlift full laten doen en ben er super tevreden mee! Dankjewel ladies tot snel! Mijn wimpers zijn gedaan door Hafsa, gouden handjes heeft ze!
Songul
-
bijna 3 jaar geleden
Meryam
-
bijna 3 jaar geleden
Dankjewel lieverd ik ben egt blij met minwenkbrauw
Nihad
-
bijna 3 jaar geleden