5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Altijd zo fijn bij jou <3 En het resultaat stelt mij echt nooit teleur! Dankjewel schat!!

Iris - bijna 3 jaar geleden
Inaam - bijna 3 jaar geleden
Naima - bijna 3 jaar geleden
Kaoutar - bijna 3 jaar geleden

Hele vriendelijke meiden open en eerlijk.
Het was mijn eerste x en voelde mij gelijk thuis.

Naima - bijna 3 jaar geleden

Hafsa heeft mijn wimpers heel mooi gelift, was rustig tijdens de behandeling en heeft mij snel geholpen.

Maryam - bijna 3 jaar geleden

Super tevreden !!!

Souhaila - bijna 3 jaar geleden

Was een hele fijne meid en de service was top!

Noura - bijna 3 jaar geleden

Vond het heel mooii

Basmalla - bijna 3 jaar geleden

Super geholpen en eerlijk advies. Uiteindelijk zijn mijn wimpers en wenkbrauwen echt prachtig geworden!!

Dagmar - bijna 3 jaar geleden