Altijd zo fijn bij jou <3 En het resultaat stelt mij echt nooit teleur! Dankjewel schat!!
Iris
-
bijna 3 jaar geleden
Inaam
-
bijna 3 jaar geleden
Naima
-
bijna 3 jaar geleden
Kaoutar
-
bijna 3 jaar geleden
Hele vriendelijke meiden open en eerlijk.
Het was mijn eerste x en voelde mij gelijk thuis.
Naima
-
bijna 3 jaar geleden
Hafsa heeft mijn wimpers heel mooi gelift, was rustig tijdens de behandeling en heeft mij snel geholpen.
Maryam
-
bijna 3 jaar geleden
Super tevreden !!!
Souhaila
-
bijna 3 jaar geleden
Was een hele fijne meid en de service was top!
Noura
-
bijna 3 jaar geleden
Vond het heel mooii
Basmalla
-
bijna 3 jaar geleden
Super geholpen en eerlijk advies. Uiteindelijk zijn mijn wimpers en wenkbrauwen echt prachtig geworden!!
Dagmar
-
bijna 3 jaar geleden