5.0
gebaseerd op 1.354 reviews
Ebru - bijna 3 jaar geleden
Smahane - bijna 3 jaar geleden

Aah super lieve dame en hele gezellige sfeer

Lieya - bijna 3 jaar geleden

THE BEST. Super professioneel, denkt goed mee. Ik ga altijd super blij naar huis, maar vaste adres voor mijn wenkbrauwen. Wil niemand anders meer.

Loubna - bijna 3 jaar geleden

Cherine is echt een schatje, super gezellig om mee te babbelen en heeft een oog voor detail!

Nouhaila - bijna 3 jaar geleden

Echt een topper!! Super blij met mijn wimpers!!

Siham - bijna 3 jaar geleden

Like always heeft Cherine mijn wenkbrauwen en wimpers zo mooi geregeld!♥️
Love her sooooooo much!!!! BarekAllahoe Fik!♥️💕 x Amal

Amal - bijna 3 jaar geleden
Lamyae - bijna 3 jaar geleden
Hasnae - bijna 3 jaar geleden
Lyna - bijna 3 jaar geleden