5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Altijd goede service !

Rachida - meer dan 2 jaar geleden

Toppertje. Geweldige ervaring

Rania - meer dan 2 jaar geleden

Wenkbrauwen super mooi gedaan. En advies gekregen over mijn wimpers voor de volgende afspraak, super!

Demi - meer dan 2 jaar geleden

Lieverds! Super thanks voor mijn mooie wenkies.. ik kon weer helemaal onfleek naar a wedding party! Tot snel lieverds

Sarah - meer dan 2 jaar geleden

Perfect net als altijd!!

Sara - meer dan 2 jaar geleden

Topppppppp, echt heel tevreden met zowel klantvriendelijkheid als het resultaat

Hasna - meer dan 2 jaar geleden

Super lieve dames, en vragen wat je zelf wilt en mooi vind voordat ze aan je wenkbrauwen beginnen.

Soumia - meer dan 2 jaar geleden
Ilham - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag zat ik voor het eerst bij Hafsa in de stoel, en ze deed haar werk zo goed Allahoumma bareek! Heel aardig en klantgericht ook🤍

Mariam - bijna 3 jaar geleden

Hafsa topper!

Siham - bijna 3 jaar geleden