5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Cherine echt een topper! Oprecht en doet haar werk met liefde ❤️

Siham - meer dan 2 jaar geleden
Wiam - meer dan 2 jaar geleden

Top behandeld en wat een prachtige zaak

Soumaya - meer dan 2 jaar geleden
alicia - meer dan 2 jaar geleden

Cherine werkt echt met haar hart en zorgt ervoor dat je altijd met een glimlach de salon verlaat! Me wenkbrauwen zien er altijd top uit♥️

Hafida - meer dan 2 jaar geleden

Love the brows! Made by Sherin ❤️

Hajar - meer dan 2 jaar geleden

Mooie locatie, leuke spontane dame met goede skills! Ik blijf klant.

Hafsa - meer dan 2 jaar geleden
Samira - meer dan 2 jaar geleden

Bij Cherine voel ik me zo ongelofelijk op mijn gemakt altijd, ze is echt de liefste 💗💗 Ik ben altijd tevreden en ze weet precies wat mooi staat.

Iris - meer dan 2 jaar geleden

Top service! Blij met het advies en resultaat. Thankyou Cherine :)

Youssra - meer dan 2 jaar geleden