5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Heel erg blij met m’n wimpers en wenkbrauwen.
Top werk leveren deze meiden 👌🏽

Nancy - meer dan 2 jaar geleden

Was weer gezellig! Veel gelachen en weer mooie wenkies 💕

Sarah - meer dan 2 jaar geleden

Perfect gedaan, like always❤️

Chaima - meer dan 2 jaar geleden
Lisa - meer dan 2 jaar geleden

Topservice

Ikram - meer dan 2 jaar geleden

prachtig zoals altijd

Firdaouss - meer dan 2 jaar geleden
Safia - meer dan 2 jaar geleden
Selma - meer dan 2 jaar geleden
Silan - meer dan 2 jaar geleden

Altijd weer top resultaat :)

Ilaria - meer dan 2 jaar geleden