5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Weer een top ervaring gehad!

Bouchra - meer dan 2 jaar geleden

Super mooi resultaat!

Ikram - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd top! Super blij met mijn wenkbrauwen. Altijd gezellig om voor een behandeling bij Cherine en Hafsa te zijn. Tot snel dames!

Nancy - meer dan 2 jaar geleden

Super lieve meid en beste service ✨

Basoz - meer dan 2 jaar geleden

Wimperlift wordt altijd super goed gedaan door Hafsa!

Lois - meer dan 2 jaar geleden

Altijd 10/10 :)

Chaimae - meer dan 2 jaar geleden

Topper Cherine!

Ilham - meer dan 2 jaar geleden

Cherine heeft mijn wenkbrauwen weer prachtig gedaan. Ik vertrouw mijn wenkbrauwen niemand anders toe. En natuurlijk is het altijd gezellig bij haar♥️

Hafida - meer dan 2 jaar geleden
Hajar - meer dan 2 jaar geleden

Weer super goed geholpen, blij met met wenkbrauwen! Super leuke gezellige dame Cherine!

Jamila - meer dan 2 jaar geleden