Weer een top ervaring gehad!
Bouchra
-
meer dan 2 jaar geleden
Super mooi resultaat!
Ikram
-
meer dan 2 jaar geleden
Zoals altijd top! Super blij met mijn wenkbrauwen. Altijd gezellig om voor een behandeling bij Cherine en Hafsa te zijn. Tot snel dames!
Nancy
-
meer dan 2 jaar geleden
Super lieve meid en beste service ✨
Basoz
-
meer dan 2 jaar geleden
Wimperlift wordt altijd super goed gedaan door Hafsa!
Lois
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd 10/10 :)
Chaimae
-
meer dan 2 jaar geleden
Topper Cherine!
Ilham
-
meer dan 2 jaar geleden
Cherine heeft mijn wenkbrauwen weer prachtig gedaan. Ik vertrouw mijn wenkbrauwen niemand anders toe. En natuurlijk is het altijd gezellig bij haar♥️
Hafida
-
meer dan 2 jaar geleden
Hajar
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer super goed geholpen, blij met met wenkbrauwen! Super leuke gezellige dame Cherine!
Jamila
-
meer dan 2 jaar geleden