5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ben hier voor ‘t eerst geweest en ben super tevreden met mijn wenkbrauwen en wimpers. Dankjewel🤩

Salima - meer dan 2 jaar geleden
Nouhad - meer dan 2 jaar geleden

Heel goed geadviseerd door de eigenaresse! Top dame en sowieso mn nieuwe spot voor mn wenkbrauwen!

Hanane - meer dan 2 jaar geleden

Had een informatieve afspraak over de mogelijkheden omtrent mijn wenkbrauwen wat heeft geresulteerd in een vervolg afspraak voor een behandeling!
Dus prima

Danielle - meer dan 2 jaar geleden

Super mooie halal brows en fijn vriendelijk personeel!

Kaoutar - meer dan 2 jaar geleden

Oprecht beste salon ever! Je wordt altijd met eerlijkheid geholpen en er moet altijd gelachen worden! Thanks Cherine 🫶🏻

Siham - meer dan 2 jaar geleden

Topppp!

Douae - meer dan 2 jaar geleden

Super blij met me wenkbrauwen en wimpers

Basmalla - meer dan 2 jaar geleden

Super weer

Anita - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn wenkbrauwen en wimpers. Cherine en Hafsa maakten de afspraak extra gezellig met hun warme en vriendelijke aanpak. Bedankt voor de uitstekende service!

Bouchra - meer dan 2 jaar geleden