Ben hier voor ‘t eerst geweest en ben super tevreden met mijn wenkbrauwen en wimpers. Dankjewel🤩
Heel goed geadviseerd door de eigenaresse! Top dame en sowieso mn nieuwe spot voor mn wenkbrauwen!
Had een informatieve afspraak over de mogelijkheden omtrent mijn wenkbrauwen wat heeft geresulteerd in een vervolg afspraak voor een behandeling!
Dus prima
Super mooie halal brows en fijn vriendelijk personeel!
Oprecht beste salon ever! Je wordt altijd met eerlijkheid geholpen en er moet altijd gelachen worden! Thanks Cherine 🫶🏻
Topppp!
Super blij met me wenkbrauwen en wimpers
Super weer
Ik ben zeer tevreden met het resultaat van mijn wenkbrauwen en wimpers. Cherine en Hafsa maakten de afspraak extra gezellig met hun warme en vriendelijke aanpak. Bedankt voor de uitstekende service!