5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Goede ontvangst, snelle service en mooie eindresultaat

Souad - meer dan 2 jaar geleden

Elke keer ga ik weer happy de deur uit! 😘

Lisa - meer dan 2 jaar geleden

ik ben super goed geholpen. het waxen was pijnloos (mijn eerste keer waxen) vriendelijke personeel! love it🫶🏽

yasmine - meer dan 2 jaar geleden

Zeer leuke dames professioneel eerst een advies gesprek en nu bezig om weer mooie wenkbrauwen te krijgen!

Danielle - meer dan 2 jaar geleden
Kauthar - meer dan 2 jaar geleden

Ben zeer tevreden! Je hebt een vaste klant bij

Samya - meer dan 2 jaar geleden

Ontzettend tevreden met mijn wenkbrauwen bij Fairbrows! Dit was mijn eerste bezoek, maar zeker niet mijn laatste.

Khadija - meer dan 2 jaar geleden

Super tevreden over het resultaat. Geholpen door de liefste dame (Cherin). Het was mijn eerste keer en ze stelde me gerust en delivered the best results! Super dankbaar. Een nieuwe vaste klant erbij!

Yasmine - meer dan 2 jaar geleden

Top service🫶

Majdouline - meer dan 2 jaar geleden

Super klantvriendelijk en werkt altijd netjes!

Tessnim - meer dan 2 jaar geleden