5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Vriendelijk, professioneel spontaan en altijd netjes en mooi resultaat

Hafsa - meer dan 2 jaar geleden

Ik doe al (bijna) 3 jaar mijn wenkies bij Cher ik denk dat dat al meer dan genoeg zegt. Heb in die tijd nergens anders mijn wenkbrauwen gedaan. Ze is de liefste, beste, eerlijkste en gezelligste voor je wenkbrauwen en wimpers 🩷

Sara - meer dan 2 jaar geleden

Perfect like always!

Amina - meer dan 2 jaar geleden

Goed geholpen door hafsa, dankjewel voor de mooie lash lift. Zeker voor herhaling vatbaar.

cherine - meer dan 2 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zien er weer mooi uit.

Homyra - meer dan 2 jaar geleden
Latifa - meer dan 2 jaar geleden

Heel tevreden, over de lash botox. Dit is een perfecte behandeling als je je eigen wimpers wil laten groeien. Echt een uitblinker!
Overigens zijn de browbehandelingen ook goed!
Zeker een aanrader!

Wiam - meer dan 2 jaar geleden

Hafsa en Cherine zijn lieve meiden en erg goed in hun werk. Ik ga altijd tevreden de deur uit!

Amber - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd weer perfectie!😍😍

Chaima - meer dan 2 jaar geleden

Zo mooi gedaan dank je wel hbiba

Naziha - meer dan 2 jaar geleden