Stoppen met epileren was een grote stap voor mij. Ik ben zo blij dat ik mijn browspecialist, Cherine, heb gevonden, want dankzij haar ben ik inmiddels een half jaar gestopt met epileren. Haar deskundigheid en geruststellende aanpak hebben me geholpen zelfverzekerd te zijn over mijn wenkbrauwen. Ze is mijn go-to en absoluut een aanrader!
Youssra
-
meer dan 2 jaar geleden
Wat een top service en sfeer, echt geweldig! De dames zijn erg professioneel in hun werk en het eindresultaat is geweldig. Dit was zeker niet mijn laatste bezoekje so ladies see you soon en dank jullie wel voor alles ;)
Fouzia
-
meer dan 2 jaar geleden
Mariam
-
meer dan 2 jaar geleden
Rihab
-
meer dan 2 jaar geleden
Lisa
-
meer dan 2 jaar geleden
chirin topper
Dounia
-
meer dan 2 jaar geleden
Geweldig mooi gedaan
Dik tevreden tot gauw
Naziha
-
meer dan 2 jaar geleden
Tevreden over het resultaat.
Naima
-
meer dan 2 jaar geleden
Leuke spontane meiden..En goed geholpen
Soumaya
-
meer dan 2 jaar geleden
Khaoula
-
meer dan 2 jaar geleden