Mijn wenkbrauwen zijn met zorg gevormd terwijl ik werd omringd door gezelligheid. Het was weer een topervaring!
Bouchra
-
meer dan 2 jaar geleden
very pleased with my eyelashes!
Chaima
-
meer dan 2 jaar geleden
Topper, like always
Meriëm
-
meer dan 2 jaar geleden
Zeer professioneel. We werden zeer klantgericht en vriendelijk ontvangen. Hele nette en schone zaak. Lady's ga zo door want wij zijn vaste klanten nu.
Super bedankt voor de goede service.
Liefs,
Roxan en Keyshia
Roxan
-
meer dan 2 jaar geleden
Zoals gewoonlijk topservice en weer zeer tevreden naar huis gegaan.
Afaf
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd zo, zo tevreden over het resultaat. Ik ga letterlijk nooit teleurgesteld naar huis.
Ecem
-
meer dan 2 jaar geleden
Topper like alwayss😍😍
Chaima
-
meer dan 2 jaar geleden
The best!
Siham
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik ben al een paar keer geweest voor mijn wenkbrauwen en ze zijn zo mooi geworden door deze fijne meiden! Absoluut een bezoek waard
Danielle
-
meer dan 2 jaar geleden
Nabila
-
meer dan 2 jaar geleden