5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Super tevreden!

asmas - meer dan 2 jaar geleden

Hafsa en hind, jullie zijn de allerbeste!! Keep it up 😍

Faten - meer dan 2 jaar geleden

Top top top zoals gewoonlijk, ga altijd tevreden weg na de afspraak!

Firdaouss - meer dan 2 jaar geleden

Elke keer weer blij weg! Bedankt!

Lisa - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd tevreden! Best brow stylist in town ❤️❤️

Nabila - meer dan 2 jaar geleden
Hanan - meer dan 2 jaar geleden

Topperss

Anissa - meer dan 2 jaar geleden

Me wenkbrauwen zijn weer on fleek en natuurlijk helemaal vrolijk na het bezoeken van de salon♥️

Hafida - meer dan 2 jaar geleden

The besttt!!!🥰🥰🥰

Omayra - meer dan 2 jaar geleden

Mooi resultaat, love it !

Hajar - meer dan 2 jaar geleden