5.0
gebaseerd op 1.354 reviews
Oumaima - meer dan 2 jaar geleden

Altijd warm ontvangen en resultaat is altijd 🥇

Hafsa - meer dan 2 jaar geleden
Hajar - meer dan 2 jaar geleden

Super lieve meiden en heel blij met het resultaat

Rachida - meer dan 2 jaar geleden
Yamina - meer dan 2 jaar geleden

Ben super tevreden met de behandeling! Ik was benieuwd naar de nieuwe airbrush brow behandeling. Cherine heeft m’n wenkbrauwen weer helemaal fleeky gemaakt! Dankjewel 🫶🏼

Youssra - meer dan 2 jaar geleden

Ben super tevreden. Het was heel professioneel! Tot gauwww!!!!

Youssra - meer dan 2 jaar geleden

Snel geholpen . Top service. Vriendelijk.

Hayat - meer dan 2 jaar geleden

Voor het eerst mijn wenkbrauwen hier laten doen door Hafsa. Leuke spontane meiden en ben erg blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader!

Ranya - meer dan 2 jaar geleden
Hafida - meer dan 2 jaar geleden