Oumaima
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd warm ontvangen en resultaat is altijd 🥇
Hafsa
-
meer dan 2 jaar geleden
Hajar
-
meer dan 2 jaar geleden
Super lieve meiden en heel blij met het resultaat
Rachida
-
meer dan 2 jaar geleden
Yamina
-
meer dan 2 jaar geleden
Ben super tevreden met de behandeling! Ik was benieuwd naar de nieuwe airbrush brow behandeling. Cherine heeft m’n wenkbrauwen weer helemaal fleeky gemaakt! Dankjewel 🫶🏼
Youssra
-
meer dan 2 jaar geleden
Ben super tevreden. Het was heel professioneel! Tot gauwww!!!!
Youssra
-
meer dan 2 jaar geleden
Snel geholpen . Top service. Vriendelijk.
Hayat
-
meer dan 2 jaar geleden
Voor het eerst mijn wenkbrauwen hier laten doen door Hafsa. Leuke spontane meiden en ben erg blij met het eindresultaat. Zeker een aanrader!
Ranya
-
meer dan 2 jaar geleden
Hafida
-
meer dan 2 jaar geleden