5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Top zoals altijddd

Hanane - meer dan 2 jaar geleden

De afspraak was zoals altijd plezierig. Gezelligheid met Hafsa en Sherin maakte het extra fijn. Mijn wenkbrauwen zijn weer perfect naar wens; voor mij geen ander salon meer. liefs Hiba

Hiba - meer dan 2 jaar geleden

Je kan cherine blind vertrouwen, ze weet wat ze doet. De salon is altijd netjes en mooie sfeer.
Happy with my browsss 😍

Mandy - meer dan 2 jaar geleden
Handan - meer dan 2 jaar geleden

Geweldig! Ben weer helemaal blij met mijn wenkbrauwen. Bedankt Cherine! Je bent een topper!

Asma - meer dan 2 jaar geleden
Laila - meer dan 2 jaar geleden

Super blij mee!

Tosca - meer dan 2 jaar geleden

The bestttt!!!!!

Savo - meer dan 2 jaar geleden

Perfect, as always❤️

Ikram - meer dan 2 jaar geleden

Goed gedaan, resultaat is perfect, ziet er echt prachtig uit!! Zeker een aanrader, ook lekker vlot.

Ouassima - meer dan 2 jaar geleden