5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ik ga er altijd tevreden weg en het is er gezellig ☺️

Jikke - meer dan 2 jaar geleden

Dank je wel Cherine voor de goede service ben weer helemaal happy ❤️ tot gauw

Fatima - meer dan 2 jaar geleden

The best!!!!

Souhailla - meer dan 2 jaar geleden
Nisrien - meer dan 2 jaar geleden

Top!

Hanane - meer dan 2 jaar geleden

Super vriendelijke meid en gaat altijd netjes te werk!

Tessnim - meer dan 2 jaar geleden

Super lieve meiden en een hele fijne behandeling gehad. Ben super tevreden!

Amal - meer dan 2 jaar geleden

Cherrine is de beste in het doen van mijn wenkbrauwen.

Ecem - meer dan 2 jaar geleden

Love my eyebrows. 😍

Zelal - meer dan 2 jaar geleden
Mariam - meer dan 2 jaar geleden