Ik ga er altijd tevreden weg en het is er gezellig ☺️
Jikke
-
meer dan 2 jaar geleden
Dank je wel Cherine voor de goede service ben weer helemaal happy ❤️ tot gauw
Fatima
-
meer dan 2 jaar geleden
The best!!!!
Souhailla
-
meer dan 2 jaar geleden
Nisrien
-
meer dan 2 jaar geleden
Top!
Hanane
-
meer dan 2 jaar geleden
Super vriendelijke meid en gaat altijd netjes te werk!
Tessnim
-
meer dan 2 jaar geleden
Super lieve meiden en een hele fijne behandeling gehad. Ben super tevreden!
Amal
-
meer dan 2 jaar geleden
Cherrine is de beste in het doen van mijn wenkbrauwen.
Ecem
-
meer dan 2 jaar geleden
Love my eyebrows. 😍
Zelal
-
meer dan 2 jaar geleden
Mariam
-
meer dan 2 jaar geleden