Wederom supertevreden!
Hamida
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ga elke keer weer happy de deur uit!
Lisa
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super tevreden Cherine en Hafsa zijn allebei toppers en heel professioneel. Ga zo door !
Majdouline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ik kom nu al een jaar bij Cherine en na elke behandelingen ben ik weer verbaasd hoe mooi mijn wenkbrauwen zijn. De dames werken met hun hart en zijn super gezellig!!!
Hafida
-
ongeveer 2 jaar geleden
Romaisae
-
ongeveer 2 jaar geleden
Beste in the brow game!
Kaoutar
-
ongeveer 2 jaar geleden
Beste salon! Altijd fijn geholpen ❤️
Siham
-
ongeveer 2 jaar geleden
romayssae
-
ongeveer 2 jaar geleden
Beste plek om je weer mooi te voelen
Rajae
-
ongeveer 2 jaar geleden
Tevreden met mijn wenkbrauwen en wimpers! Vriendelijke meiden! Zeker een aanrader!
Miriam
-
ongeveer 2 jaar geleden