5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Wederom supertevreden!

Hamida - ongeveer 2 jaar geleden

Ga elke keer weer happy de deur uit!

Lisa - ongeveer 2 jaar geleden

Super tevreden Cherine en Hafsa zijn allebei toppers en heel professioneel. Ga zo door !

Majdouline - ongeveer 2 jaar geleden

Ik kom nu al een jaar bij Cherine en na elke behandelingen ben ik weer verbaasd hoe mooi mijn wenkbrauwen zijn. De dames werken met hun hart en zijn super gezellig!!!

Hafida - ongeveer 2 jaar geleden
Romaisae - ongeveer 2 jaar geleden

Beste in the brow game!

Kaoutar - ongeveer 2 jaar geleden

Beste salon! Altijd fijn geholpen ❤️

Siham - ongeveer 2 jaar geleden
romayssae - ongeveer 2 jaar geleden

Beste plek om je weer mooi te voelen

Rajae - ongeveer 2 jaar geleden

Tevreden met mijn wenkbrauwen en wimpers! Vriendelijke meiden! Zeker een aanrader!

Miriam - ongeveer 2 jaar geleden