5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

cherine en haas altijd nummer! love you girls

Hanan - ongeveer 2 jaar geleden

Zodra ik bij Cherine in de stoel zit, weet ik dat het resultaat mooi word. Ik hoef niet eens aan te geven hoe ik het wil. Helemaal happy weer de deur uit. Bedankt lieve Cherine

Mina - ongeveer 2 jaar geleden
Sharon - ongeveer 2 jaar geleden

Heel erg goed zeker vaste klant geworden

Rowena - ongeveer 2 jaar geleden

Top zoals altijd ❤️

Siham - ongeveer 2 jaar geleden
Hajar - ongeveer 2 jaar geleden
Naoual - ongeveer 2 jaar geleden

Super tevreden!! Zeker vaste klantje bij!

Salima - ongeveer 2 jaar geleden
Mariam - ongeveer 2 jaar geleden

Leuke ervaring gehad bij mijn wenkbrauwafspraak! Het team was professioneel en vriendelijk, en ik ben zo blij met hoe mijn wenkbrauwen eruit zien. Zeker een aanrader.

Ebru - ongeveer 2 jaar geleden