cherine en haas altijd nummer! love you girls
Hanan
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zodra ik bij Cherine in de stoel zit, weet ik dat het resultaat mooi word. Ik hoef niet eens aan te geven hoe ik het wil. Helemaal happy weer de deur uit. Bedankt lieve Cherine
Mina
-
ongeveer 2 jaar geleden
Sharon
-
ongeveer 2 jaar geleden
Heel erg goed zeker vaste klant geworden
Rowena
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top zoals altijd ❤️
Siham
-
ongeveer 2 jaar geleden
Hajar
-
ongeveer 2 jaar geleden
Naoual
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super tevreden!! Zeker vaste klantje bij!
Salima
-
ongeveer 2 jaar geleden
Mariam
-
ongeveer 2 jaar geleden
Leuke ervaring gehad bij mijn wenkbrauwafspraak! Het team was professioneel en vriendelijk, en ik ben zo blij met hoe mijn wenkbrauwen eruit zien. Zeker een aanrader.
Ebru
-
ongeveer 2 jaar geleden