5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Lieve vriendelijke dames, weten heel goed wat ze doen. Ze hebben er een nieuwe klant bij. Ik heb weer mooie gevormde wenkbrauwen, dank je wel en tot de volgende keer.

Aicha - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd weer erg tevreden!
Netjes en snel geholpen.

Btissame - ongeveer 2 jaar geleden

Cherinne is de beste 🩷

Rahma - ongeveer 2 jaar geleden

Mijn lash lift en brow shaping waren perfect gedaan! De resultaten zijn fantastisch en de sfeer was gezellig en ontspannen. Altijd een plezier om langs te komen. Een aanrader!

Laura - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd gezellig met de dames en altijd tevreden naar huis🫶🏼

Meriëm - ongeveer 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling en mooi resultaat!

Imane - ongeveer 2 jaar geleden
Nihad - ongeveer 2 jaar geleden

Ben heel erg blij met mijn wenkbrauwen. Ze wist wat ze moest doen zonder enige aanwijzing. Geweldige service! Toppers!

Farida - ongeveer 2 jaar geleden
Maroua - ongeveer 2 jaar geleden
Hasnae - ongeveer 2 jaar geleden