5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Tevreden over de behandeling en de klantvriendelijkheid :D

Siham - bijna 2 jaar geleden

Super lieve dames en leveren ook prachtig werk

Lamyae - bijna 2 jaar geleden

Voor het eerst me wenkbrauwen gedaan en vind ze abnormaal mooii!!! Thankyouuu!!!

Wiaam - bijna 2 jaar geleden
Rihab - bijna 2 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen zijn hayek smooth😏. Ik leek eerst op een oerangoetang 🦦. Nu lijk ik op Adriana💁🏽‍♀️ Lima💇🏽‍♀️ van Victoria's Secret 🔐❤️‍🔥

Lamyae - bijna 2 jaar geleden

I loved my eyebrows, I had an eyebrow lift with tint and wax, Cherine is very professional and kind if you are looking for perfect eyebrows, this is the place I am very happy with the result I will return soon I recommend it 100% thank you Cherine

Karina - ongeveer 2 jaar geleden

Voor mij was het vandaag de 1e keer dat ik een afspraak had...en het zal zeer zeker niet de laatste keer zijn! Ik ben zo tevreden en happy de deur uitgelopen. Heb sowieso al gelijk een vervolg afspraak gemaakt. Ik kan niet wachten tot mijn volgende afspraak Inshaa'allah. Dankjewel! Ben echt super blij met mijn wenkbrauwen. En wat een leuke dames werken er daar. Je voelt je er gelijk op je gemak.

Ikram - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd top en tevreden met het resultaat! Echt meiden naar mijn hart ❤️

Siham - ongeveer 2 jaar geleden
Hasnae - ongeveer 2 jaar geleden
Rania - ongeveer 2 jaar geleden