Altijd blij met het resultaat bij Fairbrows.
Kaoutar
-
bijna 2 jaar geleden
Ben super blij afspraak was top en top behandeling zoals ik had gewild
Samira
-
bijna 2 jaar geleden
Malika
-
bijna 2 jaar geleden
Geweldig resultaat. Like always.
Zeer tevreden.
Fatima
-
bijna 2 jaar geleden
Narjiss
-
bijna 2 jaar geleden
Top zoals altijd!
Cazibe
-
bijna 2 jaar geleden
lovely ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Imane
-
bijna 2 jaar geleden
Behandeling is 10+! Altijd super blij met mijn wenkbrauwen door de magic hands van Sherine en Hafsa. Je krijgt er ook nog eens een gezellige afspraak voor terug. Leuk om altijd weer even bij te praten.
Hajar
-
bijna 2 jaar geleden
Hanan
-
bijna 2 jaar geleden
Mooier dan ik had verwacht. Hele lieve dame die mijn wenkbrauwen had gelamineerd and gewaxt. Ben super blij met mijn wenkbrauwen.
S
-
bijna 2 jaar geleden