chirin topper 🫶🏼
Dounia
-
ongeveer 2 jaar geleden
Aanrader! Super tevreden❤️
Salima
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zoals altijd blij met het resultaat❤️
Siham
-
ongeveer 2 jaar geleden
Jayda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fijne ontvangst echt een hele vriendelijke dame en ze weet wat ze doet heel blij met mijn wenkbrauwen 😍😊
Brittany
-
ongeveer 2 jaar geleden
Mooie, cozy salon en snel en netjes te werk gegaan. Ben super blij met het resultaat thank u Chirine 🫶🫶
Lina
-
ongeveer 2 jaar geleden
Super blij mee as always 💕✨
Basoz
-
ongeveer 2 jaar geleden
Nore-linn
-
ongeveer 2 jaar geleden
Nassima
-
ongeveer 2 jaar geleden
Janaica
-
ongeveer 2 jaar geleden