5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

chirin topper 🫶🏼

Dounia - ongeveer 2 jaar geleden

Aanrader! Super tevreden❤️

Salima - ongeveer 2 jaar geleden

Zoals altijd blij met het resultaat❤️

Siham - ongeveer 2 jaar geleden
Jayda - ongeveer 2 jaar geleden

Fijne ontvangst echt een hele vriendelijke dame en ze weet wat ze doet heel blij met mijn wenkbrauwen 😍😊

Brittany - ongeveer 2 jaar geleden

Mooie, cozy salon en snel en netjes te werk gegaan. Ben super blij met het resultaat thank u Chirine 🫶🫶

Lina - ongeveer 2 jaar geleden

Super blij mee as always 💕✨

Basoz - ongeveer 2 jaar geleden
Nore-linn - ongeveer 2 jaar geleden
Nassima - ongeveer 2 jaar geleden
Janaica - ongeveer 2 jaar geleden