5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Je wordt altijd met liefde geholpen!

Siham - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijke meid goed geholpen

Naziha - meer dan 2 jaar geleden

Goeie service en hele aardige personeel!

Chaima - meer dan 2 jaar geleden

❤️❤️❤️

Fatima - meer dan 2 jaar geleden

Top service en leuke sfeer.

Laura - meer dan 2 jaar geleden

Wenkbrauwen zijn on fleek! Super service ook

Dina - meer dan 2 jaar geleden

Cherine is en blijft de beste!!! In 2 jaar tijd nooit ontevreden weg gegaan, net zoals deze keer. She slayed my brows again ❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥

Aicha - meer dan 2 jaar geleden

Toppers en heel professioneel. I love them!!!
Cherine hbiba djeli je bent echt prachtmens

Hanan - meer dan 2 jaar geleden

Echt een hele fijne eerste ervaring, weggegaan met prachtige, volle wenkbrauwen!

Bouchra - meer dan 2 jaar geleden

Super fijn geholpen, legt alles duidelijk uit. Tips gekregen voor mijn Wimpers en wenkbrauwen. Blij met het eindresultaat! Mooie zaak en netjes!

Jamila - meer dan 2 jaar geleden