Je wordt altijd met liefde geholpen!
Siham
-
meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijke meid goed geholpen
Naziha
-
meer dan 2 jaar geleden
Goeie service en hele aardige personeel!
Chaima
-
meer dan 2 jaar geleden
❤️❤️❤️
Fatima
-
meer dan 2 jaar geleden
Top service en leuke sfeer.
Laura
-
meer dan 2 jaar geleden
Wenkbrauwen zijn on fleek! Super service ook
Dina
-
meer dan 2 jaar geleden
Cherine is en blijft de beste!!! In 2 jaar tijd nooit ontevreden weg gegaan, net zoals deze keer. She slayed my brows again ❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Aicha
-
meer dan 2 jaar geleden
Toppers en heel professioneel. I love them!!!
Cherine hbiba djeli je bent echt prachtmens
Hanan
-
meer dan 2 jaar geleden
Echt een hele fijne eerste ervaring, weggegaan met prachtige, volle wenkbrauwen!
Bouchra
-
meer dan 2 jaar geleden
Super fijn geholpen, legt alles duidelijk uit. Tips gekregen voor mijn Wimpers en wenkbrauwen. Blij met het eindresultaat! Mooie zaak en netjes!
Jamila
-
meer dan 2 jaar geleden