Helemaal bij met mn behandeling. Super service
Chida
-
meer dan 2 jaar geleden
Youssra
-
meer dan 2 jaar geleden
Perfect, zoals altijd!
Nezha
-
meer dan 2 jaar geleden
Fleeky wenkies door de allerliefste cherine
Zainab
-
meer dan 2 jaar geleden
Salina
-
meer dan 2 jaar geleden
Oumaima
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer een fijne behandeling gehad. Thanksss toppertje🤍
Anissa
-
meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijke lieve dames !!
Chestiny
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik werd geholpen door Cherine. Hele lieve meid heel de afspraak gezellig lopen kletsen. Dit was me eerste x maar zeker niet te laatste. Tot snel!!
Ayan
-
meer dan 2 jaar geleden
wimpers prachtig en pijnloos gelift terwijl ik echt enorm gevoelige traan ogen heb, ook halal brow behandeling gedaan en die dame heeft exact gedaan wat ik wilde. kortom fijne salon & hele lieve dames. zeker vaste klant erbij 😘
asmae
-
meer dan 2 jaar geleden