5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

De liefste en de beste!! ๐Ÿ’—โœจ

Cheraida - meer dan 2 jaar geleden

Lieve dames en prachtig resultaat. Er was wat misgegaan met het maken van de afspraak alsnog geholpen en schema omgegooid voor mij. Top service! Dankjewel

Afaf - meer dan 2 jaar geleden

Super blij met mijn wenkbrauwen ๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค๐Ÿค

Zelal - meer dan 2 jaar geleden

Ik werd meteen geholpen . De meiden zijn echt vrolijk en lief. Je voelt je meteen welkom.

Hayat - meer dan 2 jaar geleden

Een afspraak bij fairbrows voelt als thuis komen.

Zakia - meer dan 2 jaar geleden

Perfect like always ๐Ÿ˜โค๏ธ

Amira - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben heel snel en geduldig geholpen. Het resultaat is ook prachtig!!!

Amal - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden, like always! ๐Ÿค

Aziza - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk geholpen, met een prachtige resultaat!

Zaheeda - meer dan 2 jaar geleden

Ben tevreden met de behandeling

Samia - meer dan 2 jaar geleden