5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Hele vriendelijke en leuke meid ben super blij met mijn wenkbrauwen

Saliha - bijna 3 jaar geleden
Leah - bijna 3 jaar geleden

Na mijn wimperlifting was er toevallig een gaatje vrijgekomen en kon ik meteen mijn Halalbrows behandeling krijgen door Cherine.. superlieve meid.. en resultaat verbluffend..shokran bezzaf lieve meiden

Fatima Zohra - bijna 3 jaar geleden

Superlieve gezelige dames… heb 3x ergens anders een Wimperlifting gedaan en nergens was het gelukt..ik vroeg of ik eerst advies kon krijgen voordat ik weer teleurgesteld zou worden.. dan kon en dat deed Hafsa.. daarna behandeld en van de blijdschap nog een knuffel gegeven.. een nieuwe blijvende klant in chaa allah

Fatima Zohra - bijna 3 jaar geleden

Top service! En blij met het eindresultaat.

Ikram - bijna 3 jaar geleden

Het was mijn eerste keer en dit was mijn ervaring: Aardige dames , doen hun werk netjes.
Top service en mooie resultaten

Amina - bijna 3 jaar geleden

Shirine wat ben jij een leuke lieve gezellig meid en wat ben ik tevreden met mijn resultaat. Top service. ❤️

Fatima - bijna 3 jaar geleden

Super mooi resultaat. Ben erg tevreden en ga zeker terug. Ook hele vriendelijke medewerkers!

Manal - bijna 3 jaar geleden

10/10

Zeyneb - bijna 3 jaar geleden

Gezellige sfeer zoals altijd & blij met het resultaat.

Halima - bijna 3 jaar geleden