5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

The best like always

Melisa - ongeveer een jaar geleden
Najma - ongeveer een jaar geleden

Ik was zo aangenaam verrast met het resultaat. ik heb wel bijna 2 jaar mijn wenkbrauwen niet gedaan. Maar Hafsa wist precies wat ik wou hebben en zorgde ervoor dat het boven mijn verwachtingen verliep. Erg bedankt dames ook voor jullie vertrouwen.

Dounia - ongeveer een jaar geleden

Top! Altijd vriendelijk, altijd doen ze hun best om hun werk perfect uit te voeren.❤️

Khadija - ongeveer een jaar geleden

Top! Ben niet anders gewend dat er efficiënt, nauwkeurig en hygiënisch te werk gaat. Altijd tevreden de deur uit.

Souad - ongeveer een jaar geleden

Super lief meid heel professioneel weet wat ze doet alles precies mooi gedaan ✅ ben blij met de resultaten ❤️ik kom zeker terug in Sha allah

Fatina - ongeveer een jaar geleden

Top zoals gewoonlijk, super tevreden met het resultaat!

Souhaila - ongeveer een jaar geleden

Super lieve dames daar en werken netjes en schoon

Nora - ongeveer een jaar geleden
Nathaly - ongeveer een jaar geleden

Mijn vaste plekje, altijd blij met het resultaat!

Manar - ongeveer een jaar geleden