Sinds ik me wenkbrauwen hier doe kom ik nergens anders meer. Super lieve personeel laten je echt op je gemak voelen. Echt the best!!!!!!!
Narjiss
-
11 maanden geleden
Shirine toppertje 🥰
Naima
-
11 maanden geleden
Super vriendelijk altijd tevreden
Sara
-
11 maanden geleden
Toppie zoals altijd
Kaoutar
-
11 maanden geleden
Super geholpen ben blij met mijn wenkbrauwen!
Amina
-
11 maanden geleden
Zeer tevreden met het resultaat , vriendelijk opgevangen.
Ikram
-
11 maanden geleden
Thankyou again for my eyelashes & Brows Hafssa ❤️❤️❤️
Eya
-
11 maanden geleden
Esther
-
11 maanden geleden
Ik ben heel blij met het resultaat 😍❤️ een hele prachtige vrouw die daar werkt ook een heel mooie plek 😍❤️
Neiera
-
11 maanden geleden
Ben super tevreden over mijn wenkbrauwen! Ik kom zeker nog eens langs!!
Fatima
-
12 maanden geleden