5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Sinds ik me wenkbrauwen hier doe kom ik nergens anders meer. Super lieve personeel laten je echt op je gemak voelen. Echt the best!!!!!!!

Narjiss - 11 maanden geleden

Shirine toppertje 🥰

Naima - 11 maanden geleden

Super vriendelijk altijd tevreden

Sara - 11 maanden geleden

Toppie zoals altijd

Kaoutar - 11 maanden geleden

Super geholpen ben blij met mijn wenkbrauwen!

Amina - 11 maanden geleden

Zeer tevreden met het resultaat , vriendelijk opgevangen.

Ikram - 11 maanden geleden

Thankyou again for my eyelashes & Brows Hafssa ❤️❤️❤️

Eya - 11 maanden geleden
Esther - 11 maanden geleden

Ik ben heel blij met het resultaat 😍❤️ een hele prachtige vrouw die daar werkt ook een heel mooie plek 😍❤️

Neiera - 11 maanden geleden

Ben super tevreden over mijn wenkbrauwen! Ik kom zeker nog eens langs!!

Fatima - 12 maanden geleden