5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Always the best!

Fatiha - 12 maanden geleden

Toppers!!!!!!

Nadia - 12 maanden geleden

Ben tevreden!

Sammar - 12 maanden geleden

Super vriendelijk en snel behandeld!

Iman - 12 maanden geleden

Top top top

Samira - 12 maanden geleden

Een geweldige ervaring!
Vandaag heb ik mijn wenkbrauwen laten doen en ik ben superblij met het resultaat. Het team is ontzettend professioneel, vriendelijk en werkt heel precies. Je voelt je meteen op je gemak en in goede handen. Absoluut een aanrader!

Fátima zohra - 12 maanden geleden
Busra - 12 maanden geleden

Was 1e keer mijn wenkies te doen en was zeker tevreden met zowel de adviezen die zijn gegeven als hoe mijn wenkbrouwen tot iets moois zijn gemaakt. Thanks daarvoor 😇

Jamila - 12 maanden geleden

Heel blij met me lashlift :)

Wendy - 12 maanden geleden

Fairbrows is my go to place for my eyebrows. They really know what they are doing and always leave with great results.

Natalie - 12 maanden geleden