Always the best!
Fatiha
-
12 maanden geleden
Toppers!!!!!!
Nadia
-
12 maanden geleden
Ben tevreden!
Sammar
-
12 maanden geleden
Super vriendelijk en snel behandeld!
Iman
-
12 maanden geleden
Top top top
Samira
-
12 maanden geleden
Een geweldige ervaring!
Vandaag heb ik mijn wenkbrauwen laten doen en ik ben superblij met het resultaat. Het team is ontzettend professioneel, vriendelijk en werkt heel precies. Je voelt je meteen op je gemak en in goede handen. Absoluut een aanrader!
Fátima zohra
-
12 maanden geleden
Busra
-
12 maanden geleden
Was 1e keer mijn wenkies te doen en was zeker tevreden met zowel de adviezen die zijn gegeven als hoe mijn wenkbrouwen tot iets moois zijn gemaakt. Thanks daarvoor 😇
Jamila
-
12 maanden geleden
Heel blij met me lashlift :)
Wendy
-
12 maanden geleden
Fairbrows is my go to place for my eyebrows. They really know what they are doing and always leave with great results.
Natalie
-
12 maanden geleden