Chirine heeft mijn wenkbrauwen weer helemaal mooi gedaan
Ik blijf het zeggen, Chirine heeft handjes van goud 🤗
Super lieve dames, en heerlijk gezellige sfeer. Lashlift bij Loubna gedaan en vind ze super mooi
Gewoon 1 woord TOP
Vandaag mijn eerste wimperlifting bij Cherine laten doen en ik ben super tevreden! Ik heb het eerder bij andere salons laten doen, maar nergens kreeg ik het resultaat dat ik nu bij Fairbrows heb ervaren. Het verschil is echt zichtbaar en ik ben ontzettend blij met het effect. Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer!
Top zoals altijd!
Zoals altijd de beste service bij Fairbrows!
Heel tevreden over het resultaat ik.kom hier zeker weer in shaaa Allaah
Goed geholpen vriendelijk personeel en mijn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit !!!