5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Chirine heeft mijn wenkbrauwen weer helemaal mooi gedaan

Kauthar - 10 maanden geleden

Ik blijf het zeggen, Chirine heeft handjes van goud 🤗

Noor - 10 maanden geleden

Super lieve dames, en heerlijk gezellige sfeer. Lashlift bij Loubna gedaan en vind ze super mooi

Nora - 10 maanden geleden

Gewoon 1 woord TOP

Fatima - 10 maanden geleden

Vandaag mijn eerste wimperlifting bij Cherine laten doen en ik ben super tevreden! Ik heb het eerder bij andere salons laten doen, maar nergens kreeg ik het resultaat dat ik nu bij Fairbrows heb ervaren. Het verschil is echt zichtbaar en ik ben ontzettend blij met het effect. Dit was de eerste keer, maar zeker niet de laatste keer!

Layla - 10 maanden geleden
Ikram - 10 maanden geleden

Top zoals altijd!

Siham - 10 maanden geleden

Zoals altijd de beste service bij Fairbrows!

Chaima - 10 maanden geleden

Heel tevreden over het resultaat ik.kom hier zeker weer in shaaa Allaah

Aouatif - 10 maanden geleden

Goed geholpen vriendelijk personeel en mijn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit !!!

Jamila - 11 maanden geleden