5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Trots op je mijn lieve Shirin ga zo door allahuma barik

Fátima zohra - 8 maanden geleden

Normaal gesproken altijd een afspraak met Cherine, maar dit keer met Loubna en ook zij doet haar werk gewoon netjes en zorgvuldig! Bedankt!

Cagla - 8 maanden geleden

Cherine is the best!

Nora - 8 maanden geleden

Ik ben heel blij met het resultaat. Wimperlift en brow lamination.

Kenza - 9 maanden geleden

Ik ben altijd supertevreden als ik bij Cherine in de stoel zit. Ze zorgt ervoor dat ik me helemaal op mijn gemak voel. En elke keer weer stap ik met een prachtig eindresultaat de deur uit!

ibtissam - 9 maanden geleden

Perfect 👌🏾

Mayra - 9 maanden geleden

Superblij met mijn wenkbrauwen. Allahoema bareek. Geholpen door onze lieve Hafsa. Ik vertrouw de meiden met ogen dicht. Al vanaf begin een trouwe klant.

Zakia - 9 maanden geleden

Top top👌 perfectie dankjewel ☺️

O - 9 maanden geleden

Hafsa was heel vriendelijk en legde alle stappen duidelijk uit

Sema - 9 maanden geleden

Ik ben super fijn geholpen door Loubna. Love my brows! ❤️

Siham - 9 maanden geleden