Top zoals altijd
Zoals altijd ben ik heel warm ontvangen en heel goed geholpen. Het is een gezellige zaak met een fijne sfeer, leuke klanten en vriendelijk personeel. Er wordt altijd goed naar je wensen geluisterd
Super goed geholpen door Loubna. Ze heeft echt naar me geluisterd en dacht mee. Very happy, thanks girl💓
Super tevreden zoals altijd! ❤️
Kon geen blijere smiley aanvinken helaas anders had ik het zeker gedaan ! Je merkt ziet en voelt dat het werk met liefde passie en plezier gedaan wordt. Allahouma baren. Mij zien jullie zeker terug!
Helemaal tevreden en ziet er heel mooi en netjes uit
Super lieve meiden werken hier! Ze nemen hun tijd voor je en werken heel netjes!
Ik ben ontzettend blij met mijn wenkbrauwen én de hele behandeling. Hafsa werkt met zoveel passie en plezier!
Top service!
Super fijn geholpen!