5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Top zoals altijd

Kaoutar - 7 maanden geleden

Zoals altijd ben ik heel warm ontvangen en heel goed geholpen. Het is een gezellige zaak met een fijne sfeer, leuke klanten en vriendelijk personeel. Er wordt altijd goed naar je wensen geluisterd

Sara - 7 maanden geleden

Super goed geholpen door Loubna. Ze heeft echt naar me geluisterd en dacht mee. Very happy, thanks girl💓

Romaissa - 7 maanden geleden

Super tevreden zoals altijd! ❤️

Siham - 7 maanden geleden

Kon geen blijere smiley aanvinken helaas anders had ik het zeker gedaan ! Je merkt ziet en voelt dat het werk met liefde passie en plezier gedaan wordt. Allahouma baren. Mij zien jullie zeker terug!

Hajar - 7 maanden geleden

Helemaal tevreden en ziet er heel mooi en netjes uit

Dina - 7 maanden geleden

Super lieve meiden werken hier! Ze nemen hun tijd voor je en werken heel netjes!

Hafida - 7 maanden geleden

Ik ben ontzettend blij met mijn wenkbrauwen én de hele behandeling. Hafsa werkt met zoveel passie en plezier!

Sera - 7 maanden geleden

Top service!

Abida - 7 maanden geleden

Super fijn geholpen!

Ikram - 7 maanden geleden