Te Vreden klant
Kon last minute nog terecht voor lash lift. Was top en snel. Loubna was erg geduldig en rustig.
Vandaag voor de eerste keer geweest en wat ben ik ontzettend goed ontvangen door de dames. Een erg warm en lief team, ik ben door Hafsa behandeld en ben erg tevreden. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar en een nieuwe vaste plek voor mijn brows <3
Heel blij met het resultaat! Leuke en gezellige sfeer in de salon en hele professionele voorbereiding en behandeling. Ik kom zeker terug!
Klantvriendelijk, gezellig en gouden handjes. Top werk! Ik ben zeer tevreden.
Zeer tevreden over
Zoals altijd goed geholpen door Cherine. Echt handjes van goud. Kom er nu al een paar maanden en echt zo tevreden. Ook alle andere meiden daar super lief
Toppieee cherine you are the best!
Op aanraden van een bekende ben ik vandaag voor het eerst geweest bij Fairbrows. Ik werd geholpen door Cherine, super fijne ervaring en mooi resultaat. Zeker voor herhaling vatbaar.
Altijd top