5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ik ben zo blij met mijn nieuwe wenkbrauwen. Erg professioneel en de dame deed echt haar best. Ik raad het iedereen aan!!

Hajar - 2 maanden geleden

Super fijne afspraak!! Hartstikke lieve meiden, kom zeker nog een keer langs!

Houda - 2 maanden geleden

Weer een andere tint geprobeerd nu me haar lichter is . Staat heel mooi bij mijn ogen . Cher is oprecht en eerlijk . Wou eigenlijk brow lamination. Maar ze gaf mijn toch het advies om het te houden bij verven . Love it

Sem - 2 maanden geleden

Service is uitmuntend, altijd fijn om de beste zorg te krijgen. Is het nu voor je nagels, wenkbrauwen of wimpers je krijgt de beste zorg en advies. Bedankt lieve Cherine en jouw team!

Esma - 3 maanden geleden

Loved my brows and the girl was a sweetheart

Mayela - 3 maanden geleden

Heel fijn geholpen!

Samaneh - 3 maanden geleden

Ik ben nu al een paar keer bij Hafsa geweest voor mijn wenkbrauwen en zij is echt de enige die ik met mijn wenkbrauwen vertrouw. Ze is super goed en een hele lieve meid. Dank je wel lieve Hafsa! Liefs, Loubna

Loubna - 3 maanden geleden

Vandaag voor het eerst de japanese manicure laten doen. Alles werd van te voren duidelijk en rustig uitgelegd door een hele lieve dame. Ik kom hier zeker nog een keer terug! Ook ben ik erg blij met het eindresultaat.

Manar - 3 maanden geleden

Aardige meiden op de zaak. Geven goed advies.

Aziza - 3 maanden geleden

Hafsa is perfect

Genesis - 3 maanden geleden