Ik ben heel fijn geholpen. Er werd met je meegedacht en professioneel gehandeld. Prachtig resultaat!
Souhailla
-
23 dagen geleden
De dames zijn super vriendelijk, weten heel goed wat ze doen en zullen altijd eerlijk zijn over je gewenste behandeling. Dat wordt enorm gewaardeerd! Mijn wenkbrauwen zijn perfect en ik blijf een vaste klant!
Ivana
-
23 dagen geleden
Ben super blij met de resultaat
Malika
-
25 dagen geleden
The best!!
Oumaima
-
28 dagen geleden
Lieve meiden die hun vak met liefde en oog voor detail uitvoeren 🫶
Warda
-
ongeveer een maand geleden
Heeeel mooi
Soraya
-
ongeveer een maand geleden
Toppertje Hafsa! Heel tevreden weg gegaan!
O
-
ongeveer 2 maanden geleden
Altijd tevreden el hamdoeliallah dankjewel Hafsa 🫶🏻
Sara
-
ongeveer 2 maanden geleden
Ik ben heel erg tevreden medewerker was vriendelijk
Naima
-
ongeveer 2 maanden geleden
Super tevreden met mijn wenkbrauwen en mijn wimpers !
Imane
-
ongeveer 2 maanden geleden