5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ik ben heel fijn geholpen. Er werd met je meegedacht en professioneel gehandeld. Prachtig resultaat!

Souhailla - 23 dagen geleden

De dames zijn super vriendelijk, weten heel goed wat ze doen en zullen altijd eerlijk zijn over je gewenste behandeling. Dat wordt enorm gewaardeerd! Mijn wenkbrauwen zijn perfect en ik blijf een vaste klant!

Ivana - 23 dagen geleden

Ben super blij met de resultaat

Malika - 25 dagen geleden

The best!!

Oumaima - 28 dagen geleden

Lieve meiden die hun vak met liefde en oog voor detail uitvoeren 🫶

Warda - ongeveer een maand geleden

Heeeel mooi

Soraya - ongeveer een maand geleden

Toppertje Hafsa! Heel tevreden weg gegaan!

O - ongeveer 2 maanden geleden

Altijd tevreden el hamdoeliallah dankjewel Hafsa 🫶🏻

Sara - ongeveer 2 maanden geleden

Ik ben heel erg tevreden medewerker was vriendelijk

Naima - ongeveer 2 maanden geleden

Super tevreden met mijn wenkbrauwen en mijn wimpers !

Imane - ongeveer 2 maanden geleden