Hele fijne ervaring gehad! Cherine is super goed in haar werk en ook nog eens super snel!
Altijd vriendelijk en top resultaat❤️
Super tevreden! Mijn wenkbrauwen zijn perfect gedaan en precies zoals ik wilde. Zeker een aanrader.
Supperrr tevreden, like always❤️
de liefste van de liefste en de beste van de beste
Super tevreden en goede service!
Je suis très contente de resultat je recommande merci
Tweede keer dat ik mijn wenkbrauwen doe bij fairbrows en net zoals de eerst keer zeer tevreden over zowel het resultaat als de service.
Wenkbrouwen zij weer mooi strak.
Super mooi resultaat behaald met de browlamination. Het was mijn 1ste keer blonderen en ik ben oprecht verbaasd hoe mooi dit is gedaan. Van de vorm, tot de lamination, tot de verfkleur en het blonderen echt alles is top top gedaan. Dit wordt mijn vaste plekje! Super blij met het eindresultaat!! Oohja en daarnaast werken er echt super lieve en gezellige dames!