5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Hele fijne ervaring gehad! Cherine is super goed in haar werk en ook nog eens super snel!

Oumaima - 3 maanden geleden

Altijd vriendelijk en top resultaat❤️

Sarah - 3 maanden geleden

Super tevreden! Mijn wenkbrauwen zijn perfect gedaan en precies zoals ik wilde. Zeker een aanrader.

Zainab - 3 maanden geleden

Supperrr tevreden, like always❤️

Ibtissam - 3 maanden geleden

de liefste van de liefste en de beste van de beste

Sinem - 3 maanden geleden

Super tevreden en goede service!

Sarah - 3 maanden geleden

Je suis très contente de resultat je recommande merci

Zola - 3 maanden geleden

Tweede keer dat ik mijn wenkbrauwen doe bij fairbrows en net zoals de eerst keer zeer tevreden over zowel het resultaat als de service.

Nabila - 3 maanden geleden

Wenkbrouwen zij weer mooi strak.

Melanie - 3 maanden geleden

Super mooi resultaat behaald met de browlamination. Het was mijn 1ste keer blonderen en ik ben oprecht verbaasd hoe mooi dit is gedaan. Van de vorm, tot de lamination, tot de verfkleur en het blonderen echt alles is top top gedaan. Dit wordt mijn vaste plekje! Super blij met het eindresultaat!! Oohja en daarnaast werken er echt super lieve en gezellige dames!

Ilham - 3 maanden geleden