5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Leuke sfeer en mooi resultaat van de wimpers

Sarika - 5 maanden geleden

Altijd weer blij als ik de deur uitloop. Cherine is een schat xx

Soraya - 5 maanden geleden

Geweldig dank je wel mijn wenkbrauwen zijn mooi gedaan

Naziha - 6 maanden geleden

Top service, en ben erg blij met mijn lash lift. Erg professioneel.

Safaa - 6 maanden geleden

Zoals altijd super goed !

Fatima - 6 maanden geleden

Snel, vakkundig en mooi resultaat! :)

Youssra - 6 maanden geleden

Super! Ga altijd tevreden weg :)

Yousss - 6 maanden geleden

Zoals altijd weer helemaal happy!

Samira - 6 maanden geleden

Weer super goed geholpen, prachtig resultaat!

Dina - 6 maanden geleden

Altijd goed!!

Lamyae - 6 maanden geleden