Leuke sfeer en mooi resultaat van de wimpers
Sarika
-
5 maanden geleden
Altijd weer blij als ik de deur uitloop. Cherine is een schat xx
Soraya
-
5 maanden geleden
Geweldig dank je wel mijn wenkbrauwen zijn mooi gedaan
Naziha
-
6 maanden geleden
Top service, en ben erg blij met mijn lash lift. Erg professioneel.
Safaa
-
6 maanden geleden
Zoals altijd super goed !
Fatima
-
6 maanden geleden
Snel, vakkundig en mooi resultaat! :)
Youssra
-
6 maanden geleden
Super! Ga altijd tevreden weg :)
Yousss
-
6 maanden geleden
Zoals altijd weer helemaal happy!
Samira
-
6 maanden geleden
Weer super goed geholpen, prachtig resultaat!
Dina
-
6 maanden geleden
Altijd goed!!
Lamyae
-
6 maanden geleden