Altijd topππ
O
-
7 maanden geleden
Wordt altijd snel geholpen en neemt de tijd voor mij. Geeft goed advies. Ben super tevreden. Lieve prachtige meiden.
Hayat
-
7 maanden geleden
Always good π€
Naoual
-
7 maanden geleden
Top
Imane
-
8 maanden geleden
Ik vond dat mijn wenkbrauwen mooi waren gedaan. Helaas heb ik de sfeer in de salon minder ervaren.
Youssra
-
8 maanden geleden
Lieve dames die mij altijd super goed helpen! Ik ga altijd tevreden naar huis bedankt β€οΈπππ
Kaoutar
-
8 maanden geleden
Leuk als je even moet wachten dat je een boek kan lezen of even kan kleuren. Wenkbrauwen waren 10/10
Chaimae
-
8 maanden geleden
Ik ben super tevreden. Loubna luistert naar je wensen en werkt erg prettig.
Imane
-
8 maanden geleden
Me wenkbrauwen top gedaan gewoon tot de volgende x
Fatima
-
8 maanden geleden
Geweldige ervaring, cher is een topper
Meryam
-
8 maanden geleden