5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Altijd topπŸ‘ŒπŸ‘Œ

O - 7 maanden geleden

Wordt altijd snel geholpen en neemt de tijd voor mij. Geeft goed advies. Ben super tevreden. Lieve prachtige meiden.

Hayat - 7 maanden geleden

Always good 🀍

Naoual - 7 maanden geleden

Top

Imane - 8 maanden geleden

Ik vond dat mijn wenkbrauwen mooi waren gedaan. Helaas heb ik de sfeer in de salon minder ervaren.

Youssra - 8 maanden geleden

Lieve dames die mij altijd super goed helpen! Ik ga altijd tevreden naar huis bedankt β€οΈπŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Kaoutar - 8 maanden geleden

Leuk als je even moet wachten dat je een boek kan lezen of even kan kleuren. Wenkbrauwen waren 10/10

Chaimae - 8 maanden geleden

Ik ben super tevreden. Loubna luistert naar je wensen en werkt erg prettig.

Imane - 8 maanden geleden

Me wenkbrauwen top gedaan gewoon tot de volgende x

Fatima - 8 maanden geleden

Geweldige ervaring, cher is een topper

Meryam - 8 maanden geleden