Perfection like always✨
Eerste keer in de salon en wat een lieve Meid die haar werd ook goed uitvoert, Thanks Loubna 😘 tot snel weer!
Tevreden zoals altijd!! Mij blijf je zeker terug zien. Ik vertrouw niemand mijn wenkbrauwen toe.. behalve FAIRBROWSSSSS
In één woord perfect! Ben geholpen door Hafsa en ben heel blij met het resultaat! Ik raad alle meiden aan! Ze werken heel netjes en secuur. Heel blij met het resultaat!
Altijd super tevreden, liefste Cher 🤍
Perfect! Like always❤️
Elke keer weer doet ze wat met me wenkbrauwen wat niemand kan! Thankyou Hafsa
Mijn wenkbrauwen zijn gedaan door Hafsa en het ziet er zooooo mooi uit. Allahoumabreek ik kom zeker terug🌸🌸
Ik ging langs voor een manicure bij lieve Marwa en ben erg tevreden. Ze werkt erg nauwkeurig en is super lief. De andere medewerkers in de salon laten je ook gelijk comfortabel voelen en het is ook echt een mooie salon. 10/10 :)
Snel en schoon , prachtige zaak ♥️♥️