5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Perfection like always✨

Zainab - 3 maanden geleden

Eerste keer in de salon en wat een lieve Meid die haar werd ook goed uitvoert, Thanks Loubna 😘 tot snel weer!

Fatima - 3 maanden geleden

Tevreden zoals altijd!! Mij blijf je zeker terug zien. Ik vertrouw niemand mijn wenkbrauwen toe.. behalve FAIRBROWSSSSS

Hajar - 3 maanden geleden

In één woord perfect! Ben geholpen door Hafsa en ben heel blij met het resultaat! Ik raad alle meiden aan! Ze werken heel netjes en secuur. Heel blij met het resultaat!

Souhaila - 3 maanden geleden

Altijd super tevreden, liefste Cher 🤍

Siham - 3 maanden geleden

Perfect! Like always❤️

Sarah - 3 maanden geleden

Elke keer weer doet ze wat met me wenkbrauwen wat niemand kan! Thankyou Hafsa

Samira - 3 maanden geleden

Mijn wenkbrauwen zijn gedaan door Hafsa en het ziet er zooooo mooi uit. Allahoumabreek ik kom zeker terug🌸🌸

Oumaima - 3 maanden geleden

Ik ging langs voor een manicure bij lieve Marwa en ben erg tevreden. Ze werkt erg nauwkeurig en is super lief. De andere medewerkers in de salon laten je ook gelijk comfortabel voelen en het is ook echt een mooie salon. 10/10 :)

Dilara - 3 maanden geleden

Snel en schoon , prachtige zaak ♥️♥️

Sem - 3 maanden geleden