Heeft mij super geholpen voor mijn grote dag! Thank you Cher ❤️
Siham
-
12 maanden geleden
Ik ben super goed geholpen door Cherine. Ik ben heel blij met het resultaat shokran!🥰
Asmae
-
12 maanden geleden
Zoals altijd tevreden bij chirin❤️
Nina
-
12 maanden geleden
Fijne salon, en hele mooie resultaat geboekt. Super lieve eigenares ook, shokran bezaf!♡
Sarah
-
12 maanden geleden
Linda
-
ongeveer een jaar geleden
Top! Heel tevreden zoals altijd
Rachida
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd goed!
O
-
ongeveer een jaar geleden
Heel lief meisje, is super goed in haar werk en je kan er lekker veel mee kletsen :))
Mariam
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd weer super tevreden!!!
Savo
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd doet Cherine de halalbrows prachtig Allahoema barek!
Sabiha
-
ongeveer een jaar geleden