5.0
gebaseerd op 1.354 reviews
Chaima - ongeveer een jaar geleden

Ik ben echt superblij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn precies geworden zoals ik wilde. En de mensen daar zijn zó vriendelijk en professioneel – echt een aanrader als je op zoek bent naar een fijne plek voor je wenkbrauwen

Salma - ongeveer een jaar geleden
Medina - ongeveer een jaar geleden

The best as always xxxx 🥰

Ikram - ongeveer een jaar geleden

Weer super tevreden!

Soraya - ongeveer een jaar geleden
Kaoutar - ongeveer een jaar geleden

Toppers zoals altijd! ❤️

Siham - ongeveer een jaar geleden

Cheaten op deze browstylist is geen optie!

Youssra - ongeveer een jaar geleden

Machallah top mijn wenkbrauwen zijn geweldig mooi dank je wel lieverd tot de volgende keer inchaallah

Naziha - ongeveer een jaar geleden

Zorgvuldig, aandachtig en zeer klantvriendelijk.

Souad - ongeveer een jaar geleden