Chaima
-
ongeveer een jaar geleden
Ik ben echt superblij met mijn wenkbrauwen! Ze zijn precies geworden zoals ik wilde. En de mensen daar zijn zó vriendelijk en professioneel – echt een aanrader als je op zoek bent naar een fijne plek voor je wenkbrauwen
Salma
-
ongeveer een jaar geleden
Medina
-
ongeveer een jaar geleden
The best as always xxxx 🥰
Ikram
-
ongeveer een jaar geleden
Weer super tevreden!
Soraya
-
ongeveer een jaar geleden
Kaoutar
-
ongeveer een jaar geleden
Toppers zoals altijd! ❤️
Siham
-
ongeveer een jaar geleden
Cheaten op deze browstylist is geen optie!
Youssra
-
ongeveer een jaar geleden
Machallah top mijn wenkbrauwen zijn geweldig mooi dank je wel lieverd tot de volgende keer inchaallah
Naziha
-
ongeveer een jaar geleden
Zorgvuldig, aandachtig en zeer klantvriendelijk.
Souad
-
ongeveer een jaar geleden