Lieve mensen en goed werk verricht!
Amal
-
ongeveer een jaar geleden
Fijne service en tevreden over de behandeling
Nabila
-
ongeveer een jaar geleden
Firdous
-
ongeveer een jaar geleden
Top service, lieve dames en beste keuze gemaakt in mijn leven. Zeker een aanrader.
Vaste klant for sure. 🫶
Amal
-
ongeveer een jaar geleden
Souraya
-
ongeveer een jaar geleden
Love it zoals altijd! Ondanks de eid drukte namen zowel Cherine als Hafsa tijd voor de klanten. 🤗
Halima
-
ongeveer een jaar geleden
Ik heb last gehad van haar uitval. Nu dat ik mijn wenkbrauwen heb laten groeien zijn ze heel mooi in shape gebracht en geverfd thanks to you guys😍
Sophia
-
ongeveer een jaar geleden
Top zoals gewoonlijk!!
O
-
ongeveer een jaar geleden
Super blij met mijn halalbrow treatment! En mijn lashlift van 4/5 weken geleden zit ook nog helemaal tip top!
Jada
-
ongeveer een jaar geleden
Toppers vaste klant sinds dag 1
Naoual
-
ongeveer een jaar geleden