5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Lieve mensen en goed werk verricht!

Amal - ongeveer een jaar geleden

Fijne service en tevreden over de behandeling

Nabila - ongeveer een jaar geleden
Firdous - ongeveer een jaar geleden

Top service, lieve dames en beste keuze gemaakt in mijn leven. Zeker een aanrader.

Vaste klant for sure. 🫶

Amal - ongeveer een jaar geleden
Souraya - ongeveer een jaar geleden

Love it zoals altijd! Ondanks de eid drukte namen zowel Cherine als Hafsa tijd voor de klanten. 🤗

Halima - ongeveer een jaar geleden

Ik heb last gehad van haar uitval. Nu dat ik mijn wenkbrauwen heb laten groeien zijn ze heel mooi in shape gebracht en geverfd thanks to you guys😍

Sophia - ongeveer een jaar geleden

Top zoals gewoonlijk!!

O - ongeveer een jaar geleden

Super blij met mijn halalbrow treatment! En mijn lashlift van 4/5 weken geleden zit ook nog helemaal tip top!

Jada - ongeveer een jaar geleden

Toppers vaste klant sinds dag 1

Naoual - ongeveer een jaar geleden