5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Tevreden

Naima - meer dan een jaar geleden
Lyna - meer dan een jaar geleden
Firdaouss - meer dan een jaar geleden

Superrrr gedaan

Zeinab - meer dan een jaar geleden

Ik ga altijd super tevreden de deur uit.Je komt binnen en krijgt meteen een huiskamer gevoel en de meiden die er werken zijn zo lief,zo vriendelijk.Ik ben een happy en vaste klantje.

Ikram - meer dan een jaar geleden

Hele leuke meiden, je voelt je gelijk thuis en op je gemak

Souhaila - meer dan een jaar geleden

2e keer geweest ,Geholpen door hafsa.
Super mooi gedaan wenkbrauwen.
Dit word mijn vaste plekje voor wenkbrauwen
Eigenaresse ook heel lief!

Ikram - meer dan een jaar geleden

Snel, vriendelijk en professioneel. Ik ben heel blij met hoe mijn wenkbrauwen er nu uitzien 😊. 10/10

Brigitte - meer dan een jaar geleden

was super gezzelig leuke dames en heel verwelkomend

Aya - meer dan een jaar geleden
Salma - meer dan een jaar geleden