Tevreden
Naima
-
meer dan een jaar geleden
Lyna
-
meer dan een jaar geleden
Firdaouss
-
meer dan een jaar geleden
Superrrr gedaan
Zeinab
-
meer dan een jaar geleden
Ik ga altijd super tevreden de deur uit.Je komt binnen en krijgt meteen een huiskamer gevoel en de meiden die er werken zijn zo lief,zo vriendelijk.Ik ben een happy en vaste klantje.
Ikram
-
meer dan een jaar geleden
Hele leuke meiden, je voelt je gelijk thuis en op je gemak
Souhaila
-
meer dan een jaar geleden
2e keer geweest ,Geholpen door hafsa.
Super mooi gedaan wenkbrauwen.
Dit word mijn vaste plekje voor wenkbrauwen
Eigenaresse ook heel lief!
Ikram
-
meer dan een jaar geleden
Snel, vriendelijk en professioneel. Ik ben heel blij met hoe mijn wenkbrauwen er nu uitzien 😊. 10/10
Brigitte
-
meer dan een jaar geleden
was super gezzelig leuke dames en heel verwelkomend
Aya
-
meer dan een jaar geleden
Salma
-
meer dan een jaar geleden