Ben heel tevreden
Sieuwke
-
meer dan een jaar geleden
fijne sfeer, aardige dame en super mooi resultaat
youssra
-
meer dan een jaar geleden
Oumaima
-
meer dan een jaar geleden
Priscilla
-
meer dan een jaar geleden
Net als altijd super blij met m’n wenkbrauwen 🥰
Sara
-
meer dan een jaar geleden
Ikram
-
meer dan een jaar geleden
Leuke dames, prachtige en schone salon, goede service en je gaat als tevreden klant weg! Top top top!
Linda
-
meer dan een jaar geleden
De gezelligste dames bij de gezelligste salon. Hafsa heeft speciaal voor mij de tijd genomen (ze was normaal vrij) om mijn make-up te doen. Ik straalde en kreeg veel complimenten van iedereen. Tot snel leukerds! 🥰
Sabah
-
meer dan een jaar geleden
Heel blij met eind resultaat, leuke dame.
Mouna
-
meer dan een jaar geleden
Altijd tevreden met mn wenkbrauwen!!
Suheda
-
meer dan een jaar geleden