5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ben heel tevreden

Sieuwke - meer dan een jaar geleden

fijne sfeer, aardige dame en super mooi resultaat

youssra - meer dan een jaar geleden
Oumaima - meer dan een jaar geleden
Priscilla - meer dan een jaar geleden

Net als altijd super blij met m’n wenkbrauwen 🥰

Sara - meer dan een jaar geleden
Ikram - meer dan een jaar geleden

Leuke dames, prachtige en schone salon, goede service en je gaat als tevreden klant weg! Top top top!

Linda - meer dan een jaar geleden

De gezelligste dames bij de gezelligste salon. Hafsa heeft speciaal voor mij de tijd genomen (ze was normaal vrij) om mijn make-up te doen. Ik straalde en kreeg veel complimenten van iedereen. Tot snel leukerds! 🥰

Sabah - meer dan een jaar geleden

Heel blij met eind resultaat, leuke dame.

Mouna - meer dan een jaar geleden

Altijd tevreden met mn wenkbrauwen!!

Suheda - meer dan een jaar geleden