Lyna
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben Vandaag geweest werd geholpen door Cherine.
Wat een aardige meid ze doet haar werk goed en netjes.
Top servies! Ben super tevreden
Maryam
-
meer dan een jaar geleden
Loubna
-
meer dan een jaar geleden
Heel erg tevreden
En goede adviezen gekregen
Asma
-
meer dan een jaar geleden
Hikhmat
-
meer dan een jaar geleden
Super lieve dames in de salon! Hebben ons heel goed geholpen, Hafsa is echt een topper met hairstyling
Manar
-
meer dan een jaar geleden
Chaima
-
meer dan een jaar geleden
Dik tevreden!
ZAKIA
-
meer dan een jaar geleden
Vakkundig, snel en vriendelijk
IBtissam
-
meer dan een jaar geleden
Heel vriendelijk en zorgt ervoor optimaal resultaat .
Ouaffae
-
meer dan een jaar geleden