5.0
gebaseerd op 1.354 reviews
Lyna - meer dan een jaar geleden

Ik ben Vandaag geweest werd geholpen door Cherine.
Wat een aardige meid ze doet haar werk goed en netjes.
Top servies! Ben super tevreden

Maryam - meer dan een jaar geleden
Loubna - meer dan een jaar geleden

Heel erg tevreden
En goede adviezen gekregen

Asma - meer dan een jaar geleden
Hikhmat - meer dan een jaar geleden

Super lieve dames in de salon! Hebben ons heel goed geholpen, Hafsa is echt een topper met hairstyling

Manar - meer dan een jaar geleden
Chaima - meer dan een jaar geleden

Dik tevreden!

ZAKIA - meer dan een jaar geleden

Vakkundig, snel en vriendelijk

IBtissam - meer dan een jaar geleden

Heel vriendelijk en zorgt ervoor optimaal resultaat .

Ouaffae - meer dan een jaar geleden