Cherie is zo oprecht, goed in haar werk en snel! Zo fijn om mijn wenkbrauwen door haar te laten doen.
Meryam
-
meer dan een jaar geleden
Ik word altijd zo goed geholpen. Op het moment dat ik daar binnen kom voel ik mij gewoon thuis.De meiden die daar werken en eigenaresse geven je ook gelijk het gevoel dat je bij ze thuis komt.En daarnaast ga ik echt altijd tevreden de deur uit.
Ikram
-
meer dan een jaar geleden
Weer super goed geholpen door Cherine!
Soukaina
-
meer dan een jaar geleden
Baraah
-
meer dan een jaar geleden
Top service zoals altijd 😊
Sara
-
meer dan een jaar geleden
Echt top meiden en ze zijn goed in hun werk!
Sara
-
meer dan een jaar geleden
Kaoutar
-
meer dan een jaar geleden
Ze zijn geweldig
Hafida
-
meer dan een jaar geleden
Inaam
-
meer dan een jaar geleden
Mooi resultaat, ze weet wat ze doet <3
Serpil
-
meer dan een jaar geleden