5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Super tevreden, snel geholpen en een hele lieve dame.. (L)

Soraya - meer dan een jaar geleden
Tessnim - meer dan een jaar geleden

Lieve meiden in de salon.Wenkbrouwen zijn mooie in vorm.

Melanie - meer dan een jaar geleden

Halal brows echt een aanrader voor dames die allergisch zijn voor het epileren/ waxen of misschien zelfs vanuit het geloof dit niet willen. Ik ben na elke behandeling weer super tevreden! Dank Cherine!!

Cagla - meer dan een jaar geleden

Dankjewel lieve Cagla voor je Review! We zijn ook super blij met jou als klant 😊

Fairbrows
Almina - meer dan een jaar geleden

Hi! Vandaag heb ik voor de 2e x mijn wenkbrauwen laten doen bij Hafsa. Wat een leuke, vriendelijke en professionele meid. Hafsa, ik beloof je dat ik niet meer zelf ga staan plukken aan mijn wenkbrauwen. Sommige dingen kan je beter aan een pro overlaten ; )

Vriendelijke groet,
Naomi

Naomi - meer dan een jaar geleden

Dankjewel Naomi voor je Review, we zijn ook super blij met jou als klant 😊!

Fairbrows
Hafida - meer dan een jaar geleden

Top top top geholpen door Hafsa
Wauw hoe zij mijn wenkbrauwen heeft omgetoverd!! Ik heb gelijk een vervolg afspraak gemaakt!

O - meer dan een jaar geleden

Voor de tweede keer halalbrows en tint gedaan en wederom enorm tevreden.

Helena - meer dan een jaar geleden

Hafsa heeft het weer voor elkaar! Perfecte wenkbrauwen elke keer weer

Noreen - meer dan een jaar geleden