5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Cherine & Hafsa zijn echt de beste in hun werk!!

Jayda - ongeveer een jaar geleden

Heel vriendelijk en heel mooi resultaat. Nieuw vaste klantje derbij😊

Noor - ongeveer een jaar geleden
Chaimae - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijne service en prachtig resultaat! Dankjewel dat ik last minute terechtkon.

Afaf - ongeveer een jaar geleden

Allahumma Barik wat een lieve meiden werken er daar! Ben super blij met de service!

Sophia - ongeveer een jaar geleden
Nohayla - ongeveer een jaar geleden

Fijne service en een top resultaat!!!

Imane - ongeveer een jaar geleden

Altijd fijn en gezellig!

Meryam - ongeveer een jaar geleden

Altijd een fijne ervaring bij Hafsa

Nada - ongeveer een jaar geleden

Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer! Ben super blij met het werk van Cherine. 💓

Soumaya - ongeveer een jaar geleden