Cherine & Hafsa zijn echt de beste in hun werk!!
Jayda
-
ongeveer een jaar geleden
Heel vriendelijk en heel mooi resultaat. Nieuw vaste klantje derbij😊
Noor
-
ongeveer een jaar geleden
Chaimae
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd fijne service en prachtig resultaat! Dankjewel dat ik last minute terechtkon.
Afaf
-
ongeveer een jaar geleden
Allahumma Barik wat een lieve meiden werken er daar! Ben super blij met de service!
Sophia
-
ongeveer een jaar geleden
Nohayla
-
ongeveer een jaar geleden
Fijne service en een top resultaat!!!
Imane
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd fijn en gezellig!
Meryam
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd een fijne ervaring bij Hafsa
Nada
-
ongeveer een jaar geleden
Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste keer! Ben super blij met het werk van Cherine. 💓
Soumaya
-
ongeveer een jaar geleden